tisdag 20 november 2012

Lördagsshopping...en ny MJ väska : )))

Var ute på shopping i lördags. Nu när jag inte längre jobbar skift så måste all shopping vänta till helgen. Hade det annars väldigt skönt innan  när jag kunde vara ledig mitt i veckan och utföra mina ärenden i stan när det var som lugnast. Har inte riktigt vant mig vid att det är så mycket folk på lördagarna ute på stan eftersom jag jobbade skift i 11 års tid och alltid handlade på vardagarna. Varför är det sååå roligt att shoppa :))   Jag köpte både det ena och det andra. 
Jag gick förbi min favoritaffär -Raglady, och kunde inte motstå att prova deras underbara Marc Jacobs väskor . Det är livsfarligt för en väsktokig person som mig att gå in i den affären.
Konsekvensen blir att jag blev såå kär i en av väskorna att jag köpte den .. ruinerad blev jag men den är helt underbar ♥-

 
 Jag och min väninna passade på att fika på espressohouse innan vi åkte hem.
Raglady, en affär att bli smått tokig i ...
Mitt köp..
 
 Min nya lovely adorable Marc Jacobs
 
 
 
marc jacobs ukita
Det fanns även en mindre variant av denna modellen men jag ville ha den stora, rymliga istället.
 
 

Inga kommentarer: