söndag 20 november 2011

Min lilla spökfest.....

Har haft lite mycket att göra dessa veckor och tyvärr inte hunnit uppdatera bloggen.. Har även lagt virkandet på hyllan pga allt annat som jag varit upptagen med. Men nu är det snart jul och nya julprojekt är i alla fall på G och skall påbörja dem så fort jag fått alla måsten överstökade.

-Fyllde år på allhelgonahelgen och hade en liten fest med halloweentema. Mina kära gäster kom i olika utstyrslar, som bla en galen trasdocka och en blodig Lucia, eller var det kanske en tärna? :))) Här kommer lite bilder från festen. Sköt om er alla. Kram





Fick en present av min man som jag önskat mig sen länge.

Min äääälskade Kitchen Aid - Den är både snygg och praktisk. Finns även i andra roliga pastellfärger men den vita passar bäst i mitt kök.

1 kommentar:

Malin sa...

Vilka snygga matgäster!
Kram Malin