måndag 8 augusti 2011

...snart på väg till Stockholm

Skall nästa vecka åka till Stockholm för att bli gudmor till min svågers lilla dotter Nicole. Det är så svårt att veta vad man skall köpa då man blir gudmor men jag bestämde mig för att köpa en hel outfit till henne istället för det vanliga .
Handlade småpresenter som hårspännen,strumpbyxor,en jacka, klänningar och lite annat smått o gott till henne. I och med att jag själv har två söner så var det lite roligt att handla till en tjej istället... ....


Virkade en galge i flickig ljusrosa med volang nedtill.

Klänning från How to kiss a frogKjol med överdel från Mexx

1 kommentar:

Nooria sa...

Så mye fint du lager! Jeg ble inspirert av de små barnetøflene. De tror jeg at jeg kan få til bare ved å se på bildene dine :D.

Takk for koselig besøk på bloggen min!