måndag 28 juni 2010

Baby askar, baby presenter, baby......

I helgen har jag handlat askar med babymotiv och lite baby-presenter till dopet jag nämnde för några veckor sen. Allt var så fint i affären att jag köpte mer än en sak. Ville ha en stor rund hattask för att få plats med mina galgar och babykläder/lakan och en mindre ask för att ha lite smått o gott i.
Vilken present som helst ökar sitt "värde" i en snygg o rolig ask .
-En gåva skall aldrig viras in i papper avsett för Icas blommor eller i en Gekås-kasse.





Har inte hunnit virka klart galge nr 2 än, har haft fullt upp med annat. Får sätta mig och göra det i kväll.

Var även ute efter ett etui för ett litet smycke vi köpt till bebben och hittade denna. En liten porslinsask med en gunghäst på.











Omslagspapper och band


Önskar er en underbar sommar/ Anki

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej är jätte intresserad av dina finna askar kan man köpa dom eller ?