tisdag 25 maj 2010

Böcker

Igår träffade jag några gamla vänner som jag inte sett på flera, flera år, (kanske 20 år sen). Det var riktigt roligt att få se dem igen och man hade sååå mycket att prata om. Helt Underbart!!! Självklart så hade jag med mig kameran och självklart så glömde jag ju ta några bilder :((. ....men förhoppningsvis så blir det nya "träffar".

Har beställt några böcker från Adlibris
Jag ser fram emot att få dem...

Jag har redan en annan bok av Anna Örnberg som heter Inred och dekorera ljust och lantligt och ser fram emot denna nya från samma författare. Boken är fylld av fina inspirerande bilder på lantlig inredning.


...och givetvis så är denna boken av Mia Bengtsson om virkade amigurumis något som jag måste ha ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, kan du virka några Anubisar till mig? Så söta! Anubinubis? Amgül? Kram, Bella